2014 BBQ

Great BBQ

Yesterday we had a great BBQ for the school.

It was a lot bigger then last years which was bigger again then the year before that

Every body turned up and we started cooking the meat around 11.00, this year I had some BBQ helpers so that was a great help.

The kids played soccer and also played in the river.

Lots of snacks and treats too eat, lots of drinking too (well I did)

I got to chat with lots of parents which was good, It was nice to hear positive feed back about our school.


昨日はスクール主催☆肉の祭典☆BBQでした~

去年よりももっとたくさんの方々に(そして一昨年よりも、もっと!もっと!!たくさんの方々に)参加していただいて、私たちも1日とても楽しく過ごすことができました~!!

11:00頃にはみんな集まって、クッキングスタート!!今年はクッキング専用にお手伝いをしてくださる方をお願いしていたので、参加者の方とたくさんお話することができました~!!(他でも進んでお手伝いをしてくださった方々とても助かりました。ありがとうございました!!)


子どもたちはボール遊び・サッカーを楽しんだり、川遊びを楽しんだり・・・。

大人はおいしいお肉とお酒(私はたくさん飲みましたよ~!!笑)・おつまみ、お喋りにはなを咲かせていました~


スクールの(良い)評判・評価もいただいて(^^)、みんな楽しんで帰ってくれたとのことで、イベントを開催して良かった~と、無事すんだことにホッとしています!!

これからもスクールに通うみんなが仲良くなれるような楽しいイベントを企画していきますので、メンバーのみなさん楽しみにしていてくださいね~☆★☆

Write a comment

Comments: 0