ESE Start 2014

The start of our yearly Enjoy Summer English course.

On the first day we had Lunch then did a bit of study, then we went on a feild trip to Ikeda castle and on the way back we played at a park, then we watched a movie in English.

On the second day we had lunch again a little more study then we went to the local park for some playing and water fights.

we had a fun time and im looking forward to the next sets.

 

 

始まった Enjoy Summer English~

セット1日目はおいしいLunch後、少しだけレッスンをして~早速遠足へ出かけました。

この日は池田城へ~みんな暑いけど頑張って歩いてくれました~

レッスンシートに絵をかいて校外学習~(^^)

帰り道には公園でちょっと遊んで帰ってきました~

そして、涼みがてらのムービータイム。

続きは2日目へ~

 

そしてセット2日目は、みんなで楽しくLunchTime~

ワークシートで少しお勉強☆

その後は自前のウォーターガンを持って公園へ~

びしょ濡れになって~そんなの気にしない!!

本気のファイトでした(笑)

 

水で涼んだ後は帰って昨日の続きムービー。

お家でも英語でムービー観たりしてるかな?!

いいチャンスですよ~

 

みんな1日3時間英語漬けがんばりました~

ちょっとしたご褒美スナックを持ってバイバイタイム!!

 

次のセットもみんなの笑顔に会えるのを楽しみに待っています☆

 

Write a comment

Comments: 0